Saturday, April 28, 2007

"cereti-i reprezentantului dvs. in Congres"

Poate sunteti familiari cu pandora.com sau last.fm sau... orice alt post de radio online. Preferatul meu este Pandora, pentru ca iti recomanda pe baza alegerilor anterioare melodii (pe care poate nu le-ai auzit niciodata). O noua lege ameninta sa inchida toate aceste radiouri iar pe site-urile lor au aparut indemnuri ca fiecare utilizator al serviciului online sa-si contacteze "Congressperson"-ul pentru a sprijini o lege favorabila radiou-rilor online. Exista si un link pentru a afla usor numele si cum poate fi contactat reprezentatul in congres.
Noi putem face asa ceva? Mi-ar tranti oare asistenta dnului senator/deputat telefonul in nas? Exista o lista publica cu telefoanele/adresele lor de email? Ar trebui sa sun "lista" pe care am votat-o la ultimele alegeri? Cum , sa-i iau la rand?
Eu vreau o lege pentru votul uninominal. Toti care vrem legea asta ar trebui sa-i bombardam cu emailuri pe alesii nostri, telefoanele am banuiala ca sunt la secret desi sunt platite din banii nostri.

No comments: